Původní Fieseler Fi 156 Storch vyrobený zřejmě v době protektorátu v Chocni. Zde již po zabavení "rabovací" revoluční gardou na Ruzyni a opatřený čs.imatrikulací a čs.vlajkou.
Další fotografie představují již poválečnou verzi K-65A Čáp. Ta první pochází ze zkoušek ve VZLÚ s první verzí práškovacího zařízení. Druhá představuje přestavbu s vrtulí, která původně patřila letounu Messerschmitt Bf 108 Taifun. Přestavbu provedli mechanici ve VOŠLM v Liberci. Na dalších fotografiích je svazarmovský světle krémový OK-ZEG a práškovací modro-žlutokrémový K-65A Agroletu ČSA s detailem práškovacího zařízení. Pod kabinou je znatelný nápis "Československé aerolinie".
Fotografie detailů patří několika strojům K-65A.
K-65A OK-AIP aeroklubu Svazarmu Točná. Po vyřazení z provozu stál delší čas u hangáru aeroklubu, kde došlo k poškození křídla padajícím kusem
zledovatělého sněhu. Poté letoun získalo do sbírek letecké muzeum VHÚ Praha-Kbely. Po opravě letoun dostal vojenské označení HO-20, avšak toto
označení patří původně jinému stroji verze K-65B. Muzeální K-65A (HO-20) na ploše kbelského letiště.
Na poslední fotografi je verze K-65B (HO-20) jsou patrné pumové závěsníky mezi podvozkovými nohami.
Poslední šest fotografií patří sanitní verzi K-65C z období, kdy se ve VZLÚ zkoušela nová kamufláž.
Pavel Polach, 3./2010
Fieseler Fi 156C Storch
Militärhistorisches Museum der Bundeswehr - Flugplatz Gatow, 9./2009